2013. szeptember 17., kedd

Haj baj

Sziasztok! :)
Meghoztam az első bejegyzésemet,amiiiiiiiiit...dobpergés....a hajamnak szentelek! Nagy meglepetés a cím után,ugye? Na jó,nem elméskedek itt,hanem elkezdem. Kezdjük azzal,hogy az én hajam természetesen középbarna nagyon göndör. Mármint nagyon NAGYON göndör. Két évvel ezelőtt befestettem vörösre,mert nagyon szerettem volna új színt kipróbálni,de sajnos kiderült,hogy allergiás vagyok a hajfestékre...vagyis kihullott az én alapból dús hajamnak a fele,és feldagadt az egész arcom a kétszeresére. Egy élmény volt. Előtte én mindig vasaltam a hajam,úgyhogy nem nagyon tudom milyen volt eredetileg,de ilyen göndören nőtt vissza. Nagyon nehéz volt megbarátkoznom vele,mert már évek óta vasalom a hajamat,de csak pozitív visszajelzéseket kaptam mindenki részéről ezért elfogadtam,sőt néha még tetszik is,de jobban szeretem egyenesen.
Ezért döntöttem úgy,hogy bemutatom nektek a hajvasalási procedúrámat,vagyis,hogy milyen termékeket használok. 
Let's get started!

  Természetesen ilyen a hajam,hogyha nem csinálok vele semmit. Vagyis csak megmosom,lefekszek aludni,és BUMM másnapra ilyen.

A termékek amiket hajvasalás előtt használok:

Nekem ez az almás Head&Shoulders sampon vált be a legjobban,pedig rengeteget kipróbáltam. Az illatáért pedig egyenesen rajongok,mert nagyon fincsi,igazi almás illata van,nem olyan mű.

Általában a sampon almás párját használom,de a legközelebbi drogériában szerintem hiány volt belőle,ezért egy citromosat vettem hozzá. Igazából ilyen semmilyen érzésem van vele kapcsolatban,se nem jobb,se nem rosszabb tőle a hajam.

Még a zuhany alatt használom ezt a kis 3 perces hajpakolást. Sajnos sok Aussie terméket kipróbáltam már,de nekem csak ez vált be. Nem nehezíti el a hajamat és nagyon szép formát is ad a sörényemnek.

Miután alaposan ugyan,de gyengéden megtörlöm a hajamat egy törölközővel ezt a kis csodaszert használom az Avontól. Nagyon jó,mentolos illata van,és segít rendbe tenni a töredezett hajszálaimat. Általában 5 pumpányit oszlatok el a hajvégeimen.

A Toni&Guy hővédője drága ugyan,de szerintem nagyon megéri az árát. Nem sok terméket kapunk ugyan a borsos árért,viszont az a kevés az minőségi. Nagyon jól véd a hő és a természet káros hatásai ellen. Hajszárítás és vasalás előtt is szoktam belőle a hajamra fújni.

A hajam kivasalása után szintén a Toni&Guy-tól szoktam használni ezt a hajszérumot,ami nagyon fényessé teszi a hajat. Az enyémre pedig minden fényesség ráfér,higgyetek nekem...:)

A végeredmény pedig ilyen lett. :) Szerintem az,hogy kinek milyen hajvasaló és/vagy hajszárító válik be az egyénfüggő. Én a Remingtonra esküszök,évek óta jó barátságban van velük a családom összes női tagja.

Még azt szeretném hozzátenni,hogy a hajam most színezve van,mégpedig sötétbarnára. Középbarnából sötétet csináltam. Hát nem hihetetlenül extrém vagyok? :)

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés ééééés legközelebb is csatlakoztok szerény személyemhez. Köszönöm,hogy elolvastátok.

See you later.

p.s. Köszönöm a húgomnak a képeket és a legjobb barátnőmnek a hajam beszínezését. <3





 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése