2013. szeptember 18., szerda

25 random facts about me

Sziasztok. :)
Hú,hát nem fogok minden nap írni/bejegyzést hozni,de ma úgy gondoltam,hogy mivel kész vagyok minden házival,a barátnőim eltűntek Facebookról és megkezdődött az Éjjel-nappal Budapest, írhatok nektek egy új,teljesen különálló témával kapcsolatos posztot. Amint a címből is láthatjátok (angolul nem tudóknak: 25 véletlen tény rólam) a mai bejegyzést annak szentelném,hogy az ide tévedő emberek jobban megismerhessenek engem. :) 
Let's get started.

1. Kedvenc könyveim az Éhezők Viadala trilógia és a World War Z.
2. Nem pesti vagyok. :)
3. Zsiráf mániás vagyok. Van zsiráfos párnám,törcsim,rengeteg szobrom és plüssöm.

4. Nem szeretek új filmet nézni. Nagyon nehezen nézek meg egy olyan filmet amit még nem láttam,mert...hát nem tudom,gondolom félek attól,hogy csalódni fogok. :D Van ennek valami értelme?
5. Álmomban rugdosódok.
6. Van egy bolyhos,rózsaszín köntösöm.
7. Újabban rászoktam az illatosított gyertyákra. A gyűjteményem legújabb tagjai: tejszínhab,csoki,karamella,vanília és eper illatúak.
 8. Piercing addiktív vagyok. Persze nincs teleszúrva a fejem fémmel,de szeretem az igényes testékszereket. Eddig volt már orr,köldök és fül piercingem. Most egy újon gondolkodom.
9. Legnagyobb álmom Amerikába eljutni/lakni/tanulni. Valószínűleg elájulnék vagy sírva toporzékolnék ha valaki hirtelen felajánlana nekem egy ilyen lehetőséget. 

10. 11 éve tanulok angolul,2 éve németül.
11. Kontaktlencsét hordok ,de nem szégyellem a szemcsimet sem.
12. Jobban szeretem a házikészítésű arcpakolásokat és egyéb ilyen pacsmagokat,mint a boltban vásárolt mesterséges anyagokkal és tartósítószerekkel telenyomott krémeket,de ezekből is van egy csomó.
13. Kedvenc márkám a Maybelline ha drogériás sminktermékről van szó,Avon ha test és arcápolásról és a Clinique ha high end-es minőségről beszélünk.
 
14. 11. osztályos vagyok. 
15. Rengeteget álmodozok. Néha talán túl sokat is fantáziálok,de nem tudok leszokni róla,higgyétek el,már próbáltam.
16. Imádom a mamusz csizmákat.
 17. Sose értettem ezt a neon trendet,ezért amennyire lehetett igyekeztem kimaradni belőle. A pasztell színekért viszont rajongok.
18. Sokkal több sminkem van,mint amennyit használok.
19. Annyira makacs vagyok,hogy az már sok embernek fáj.
20. A legjobb barátnőmet 11 éve ismerem és eddig mindig mindenben számíthattam rá. <3
21. Szeretek táncolni,de nem tudok. 
 22. Van egy kis törpe tacskóm,akit Drazsénak hívnak. De az egész család csak Daginak hívja. :D
23. A Gyilkos Elmék a kedvenc sorozatom. I love Reed!
24. Kedvenc kajám aaaaaa sült krumpli. Túl sokat eszek belőle sajnos. :(
 25. Ha a Youtube,Michelle Phan,bubzbeauty és Macbarbie23 nem létezne,akkor sose érdekelt volna ennyire a smink,és a divat.

Hú,hát ennyi lett volna pár dolog rólam,remélem tetszett nektek ez a rövid kis bejegyzés és legközelebb is velem tartotok. :)

See you later.

1 megjegyzés: