2014. július 26., szombat

LONDON 2014

Helló kedves Internetező! :)

Valószínűleg vagy véletlenül tévedtél a blogomra vagy pedig hűségesen várod a bejegyzéseimet lassan két hónapja, de egyre-egyre csalódnod kellett. Eddig. Nem kezdek megint szabadkozni, mivel nyár van és ennek ellenére annyira nincs szabadidőm, hogy az nem igaz. Annyit hozzá kell tennem, hogy az az eddigi legjobb nyaram és úgy néz ki sikerül minden pontomat a Fogadalmas listámon valóra váltani aminek hihetetlenül örülök. 
Nagyon boldog vagyok mostanában, ez pedig főleg a barátaimnak köszönhető és annak, hogy rengeteg helyre jutottam el, és az sem elhanyagolható, hogy 25 kg-mal könnyebben szebbnek látszik minden. :)
De mindez mellékes, mert a blog címéből már következtethettek arra, hogy mi következik. 

Idén júliusban 2 hetet töltöttem Londonban a nagynénéméknél és rengeteg helyre sikerült eljutnom, valamint nagyon sok csodás dolgot láttam. Minden egyes nap irtózatos kilométereket tettünk meg, mivel a londoniak ritkán vezetnek és inkább sétálnak, de minden megérte. Gondoltam mutatok nektek pár képet, ha van kedvetek tartsatok velem. :)





Repülővel utaztam, ezért mindössze ennyi cuccot vittem magammal, de úgy gondoltam úgyis annyit fogok vásárolni, hogy kétszer annyi dologgal jövök haza. Tipikus Rebi, de így is lett. A fél ruhatáramat kint kellett hagynom, nagynénémék fogják utánam hozni, mivel nem fértem volna el a bőröndömben. 



Meghívtak minket egy vacsorára is, Jamie Oliver egyik éttermébe (annyi van kint belőle, hogy az nem igaz...) ezért gondoltam jó lenne kicsit elegánsabban felöltözni. Elnézést a tükör selfie-ért, ha valakinek bántja a szemét. :DD


Muszáj volt bemennem egy-két olyan boltba is, amiket idehaza sajnos nem találhatunk meg, de nekem nagy kedvenceim. Ilyen volt pl a Forever 21, a Primark (kedvenc alert!!!) és a Selfridges, ami egy hihetetlenül nagy plázának számít, csak kicsit drágább dolgokat lehet ott találni. Ez a kép is ott készült. :) (A mosdóban...)








 A Kínai negyed nagy kedvencem volt Londonban, muszáj volt kipróbálnom a híres Bubble Tea-t is, de semmi jó véleményem nincs róla, csak a tömény hányinger. Nagyon finom, de nagyon édes.





A tipikus mogyoróvajas-lekváros kenyér ellenkezik a diétámmal, de véleményem szerint a mogyoróvaj önmagában is nagyon finom és sokkal egészségesebb barna teljes kiőrlésű kenyérre kenve. 


Egy vásárlós napomon általában így néztem ki ha hazaértem, az elmaradhatatlan Starbucks-os kávémmal a kezemben. Annyira élveztem. :)




Elég hihetetlen volt belegondolni, hogy mindössze párszáz méterre vagyok az angol királynőtől, aki pont otthon volt a Buckingham Palotában amikor elmentünk megnézni. 






Muszáj volt felfedeznem magamnak a brit drogériákat, és eléggé meglepődtem a neveiken, mivel nagyon furák voltak. :DD Odakint főleg Boots-ok és Superdrug-ok vannak.





Persze én sem hagytam ki a szokásos Big Ben-London Eye-Buckingham Palace-Trafalgar Square-Westminster Abbey-Oxford Street kombót. :)





A mozgást sem hanyagolhattam el, és kapóra jött, hogy a nagynéném (képen) személyiedző. Rengeteget kondiztunk és jógáztunk a sok gyaloglás mellett.





Amint látjátok nagyon sok cuccot vásároltam magamnak, nem is csoda, hogy egyszerre nem fértek el. Viszont már várom, hogy visszakapjam a ruhatáram felét. :DD




A Forever21 bolt nagy szerelmem, és most sem okozott csalódást. :)





Ellátogattunk az M&M's World-be is, ami bár iszonyat drága volt, nem jöhettem el üres kézzel a tesóm kedvenc csokiboltjából. 






A Camden Piac nagyon nagyon nagyon nagy kedvencem volt! Itt megtalálható a világ összes kulináris élvezete, én az etióp lányokkal barátkoztam össze és próbáltam ki a fantasztikus ételeiket. Nagyon ajánlom az etióp konyhát. :)




Oxford Street. Azt hiszem többet nem is kell mondanom. :)



Mogyoróvaj, teljes kiőrlésű keksz, málna,áfonya és Starbucks. Elhihetitek, hogy élveztem. :)

Másodjára volt alkalmam Londonba utazni, de már most tervezem a következőt, mivel minden alkalommal van valami új amit meg tudok nézni, amit meg tudok tapasztalni. A város gyönyörű, az emberek hihetetlenül kedvesek és segítőkészek. Az elmúlt két hét maga volt a Mennyország számomra, de azért örülök, hogy egy kis időt megint itthon tölthetek mielőtt Görögországba utazunk nyaralni, most már családostul. 

Remélem élveztétek ezt a kis darabot amit Angliából mutattam nektek és legközelebb is velem tartotok.

Szép napot mindenkinek!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése