2014. január 1., szerda

Szilveszteri fogadalmak 2014 edition

Boldog Új Évet mindenkinek! :)

Személy szerint már alig vártam,hogy 2013 vége legyen,hihetetlenül durva évem volt,de szerintem nem csak én vagyok így. Vegyesen akadtak jó és rossz dolgok is,de most,hogy így rendszerezem magamban a dolgokat úgy vélem inkább történt több rossz dolog velem ebben az évben,mint jó. De mindegy is,szeretném magam mögött hagyni az eddigi legmozgalmasabb évemet,úgyhogy bele is vágok a tennivalók sorozatába,mert elterveztem,hogy 2014 életem LEGJOBB éve lesz,nem mellesleg azért is mert idén leszek 18. JUHÚ. :) Úgyhogy összeállítottam egy To Do List 2014-et,avagy egy fogadalmas listát. Kezdjük is.

1. A legfontosabb dolog: egészséges élet avagy életmódváltás. Nem feltétlenül a fogyás érdekében,de persze ez is közrejátszik. Nyárra jó lenne szépen kinézni bikiniben,de sokkal fontosabb,hogy egészséges legyek. Úgyhogy összeállítottam magamnak egy diétát,amivel nem kell éhezni a fogyás érdekében. :)


2. Azt fogom csinálni amit ÉN akarok. Elegem van belőle,hogy némelyek dróton rángatnak a kedvük szerint. Ha valamihez nem lesz kedvem,simán nemet mondok.

3. Többet fogok olvasni. Nem fogok több pénzt elszórni sminktermékekre,mert így is rengeteg van és már nem tudok mit kezdeni velük. Úgyhogy mostantól a félretett kis pénzecskémet könyvekre fogom költeni.

4. Mindennap angolozok. Meg fogok csinálni minden egyes nap egy vagy több angol feladatot.


5. Javítok a jegyeimen. :) Így sem állok bukásra,de mivel az évvégi jegyek beleszámítanak a továbbtanulásba,ezért jobban oda kell figyelnem a sulira. És mindig megcsinálom a házimat. Ezt lesz a legnehezebb betartani,de ha nagyon akarom,akkor talán sikerülni fog. 

6. Több VIZET fogok inni. Napi 3 liter szénsavmentes ásványvizet fogok meginni. Valamint zöld teát fogok csinálni magamnak. Ámen.

7. Kedvesebb és tisztelettudóbb lesz és befejezem a káromkodást. Néha-néha akaratlanul is kiszalad a számon egy-egy csúnya szó,és ez nem tetszik. Változtatni fogok rajta. Kedvesebb leszek másokkal,és ők is kedvesebbek lesznek velem. :)

8. Többet fogok mozogni. Egyik barátnőmmel vettünk egy cardioba bérlete,úgyhogy az első lépést megtettem! :)

9. Próbálom minél kevesebbet vasalni a hajamat,hogy ne roncsoljam azt. Mostanában egyre többet hordom természetesen,de még mindig függőséget okoz ha ránézek a hajvasalómra és elkap a vágy,hogy ne húzogassam őrült módjára végig a hajamon.

10. Igyekszem több bejegyzést hozni a blogomra. :) Ezt pénteken be is bizonyítom,mert új rovatot indítok Facemask Friday néven. 

Hát ennyi lett volna az én fogadalom listám 2014-re,majd egy év múlva meglátjuk mennyi mindent sikerült betartanom. Még egyszer BÚÉK mindenkinek! :)

dodoos

P.S Képek forrása: google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése